2019 KYK Yurt Sonuçları

2019 KYK yurt Sonuçları Kredi Yurtlar Kurumu ÖSYM ve Arasınıf Yurt Yerleştirme Sonuçları için buraya tıklayın

açılan sayfada kimlik bilgilerinizi girdikten sonra güvenlik kodunu da yazarak giriş yaparak yurt sonuçlarınıza ulaşabilirsiniz

KYK Yurt Başvuruları Eylül 2019 tarihinde yapılacak..Yurt sonuçları ise başvuruları takiben 1 hafta sonra açıklanacak..Sonuçlar açıklandıgında sorgu ekranları aktif olacak

Kredi yurtlar kurumu KYK yurt başvuru sonuçları yukarıdaki ekrandan öğrenilecek..kyk ya yeni yurt ve ara sınıf yurt başvurusu yapanlarda,yükseklisans doktora,master öğrencilerinden de yurt başvurusu yapanlar sonuçlara aynı ekrandan ulaşabilirler..resme yada burada ki linke tıklayarak kyk yurt yerleştirme sonuçlarına bakabilirsiniz

2019 ÖĞRENİM YILINDA YURTLARA KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARIN DİKKATİNE

KYK dan verilen tarihler arasında kayıt yaptırmayanlar kayıt hakkını kaybedeceklerdir.

Ek kontenjan ile yükseköğrenim kurumlarına yerleştirilen öğrencilerin (ÖSYM) yurt başvuruları da Eylül ayında yapılacaktır.

Kyk asil yurt kayıtlarının ardından yedek yurt kayıt sonuçlarıda açıklandıkça buradan sorgulanabilecek..eğitim yılı boyunca kyk yedek yurt sonuçlarıda buradan açıklanacak
.

2019 Kredi Yurtlar Kurumu Özel Yetenek, Yüksek Lisans\Doktora, Yatay\Dikey Geçiş, Ek Kontenjan ve Artık Yıl Öğrencileri Yurt Başvuru Sonuçları için buraya Tıklayın

kyk sonuçları açıklandı mı,kyk yurt sonuçları,kyk yurt yerleştirme sonuçları

Yorumlar

lütfen eylül aynına girmeden

lütfen eylül aynına girmeden şu sonuclar acıklansın artık millet kayda gidecek biz burda hergün siteye girelim acıklanmısmı diye lütfennn eylül aynına girmeden sonuclar acıklansın

rezillik

LYS SONUCLARI BİLE 1 HAFTA SURMEDI ACIKLANDI SIZ NEYIN KAFASINDASINIZ YA 1 EYLULDE OKUL KAYITLARI BASLIYOR BIZ NE ZAMAN GIDIP NE ZAMAN YURT ARAYACAGIZ HERKEZ SIZIN GIBI VARLIKLI DEGIL OZEL YURTLARDA KALSIN YAZIKLAR OLSUN SIZEDE ACIKLAMANIZADA BEZDIRDINIZ

KAPİTALİST SİSTEME AYAK UYDURAN ACİZLER

Televizyonlarda gazetelerde bizi en çok savunan sizlersiniz sözde, bizim madur olmamamız için ellerinden geleni yapmaya büyük göğüs gereceksiniz sözde...
Bu mu sizin adaletiniz kayıtların başlamasına tam 4 gün kaldı ve hala açıklanmadı sonuçlar bu kadar öğrencinin yersiz yurtsuz kalmasına sebep olacaksınız bizleri bu kadar bekletmenizdeki anlam nedir özel yurtlara'da mı para kazandırmak yoksa ? YGS LYS sonuçları tam 1 er hafta beklenerek açıklandı yurtlar bir türlü açıklanamadı gideceğim şehirde hiç bir yer bilmeden bizleri sokaklara atacaksınız resmen. saçma sapan yönetim sisteminiz de başkanlık sisteminizide alın başınıza çalın bu kadar öğrenciyi bekletmek sizlerin sonunuza daha da yaklasmanız demek oluyor zaten bunlarında farkındasınızdır.

Artık açıklayın nolur ya kaç

Artık açıklayın nolur ya kaç kişinin sınavıydı tercihiydi hemen açıkladınız yurda gelince mi böyle oluyor? O kadar insan var kayıttan sonra muafiyet sınavları var nerede kalacağız?Açıklayın da ona göre herkes tedbirini alsın artık yeter.

yurt

sanki mite müsteşar alıyosunuz ne oldu bu böyle 1 aydır sizin keyfinizi bekliyoruz

insanları mağdur etmeyi ne

insanları mağdur etmeyi ne kadar çok seviyorsunuz kimse sizin keyfinizi belicek degıl herkes o sonuca gore işini halledıcek bırazcık insaf varsa açıklansın artık

Bıktık beklemekten

Ya ne için bekliyosunuz kalmış surda 3 gün kayıtlara bizi neden magdur ediyosunuz? hani belli bi tarih verseniz insanlar işlerini ona göre halleder. Şehir dışına çıkıcam kayıtları bekliyorum madur kaldım. İnternet deseniz yalan yanlış haberlerle dolu hergün. Bizi böyle bekletmeye kimsenin hakkı yok. İnsanların duygularıyla oynamayın ! En azından bi tarih verin!

yeter artııııkkk

diğer sonuçlar hemen acıklanıyoda bu neden acıklanmıyo anlamadım oysa sizin bunu coktan acıklamanız gerekti o kadar ögrenci var ki suan akıllarında nerde kalcaz sorusu kayda 1 gün kala acıklamak ta ne demek oluyo anlamadım acıkcası artık biri acıklasın yeter be

Hiç bilmediğimiz illere

Hiç bilmediğimiz illere bilmediğimiz ortamlara gidecek olmamızın üzerine bir de devlet bizi yurduna kabul edecek mi telaşı yaratıyorsunuz.Bu kadar da bekletilmez yani.Yurt olmayınca ne yapacağımızı hiç düşünmüyorsunuz.Kız olmam da ailem için ayrı bir telaş yaratıyor.Bir an önce açıklasanız da biz de yolumuza baksak artık bu kadar insanı perişan etmeseniz.

neden daha açıklanmıyo

her saat bakmaktan yorulduk biran önce açıklansa iyi olur bizde ona göre kendimizi ayarlayacağız

Yeter artık bu kadar olmaz

Günlerdir bu siteye gire gire aşındırdık yeter artık açıklansın bunca insan mağdur mu olacak çoğumuz bulunduğumuz şehre uzak yerlere gidiyoruz iki kere mi yola çıkalım kayıt tarihinde her ikisini de halletmek gerek ne biçim işliyor işler ya da işleyemiyor

Ne işe yarıyor bu kyk alt

Ne işe yarıyor bu kyk alt tarafı ranzalı hapishane gibi yeri ayıracaksınız sanki bedavaya vereceksiniz! Yeter be İstifa edin işe yaramaz bencil çıkarcılar!!

insanlarla oynuyorsunuz

arasiniflar neden magdur oluyor. yurduma basvuru bugun son eger kyk cikarsa kalmadigin ayi ve yurt odemesininin %10'unu odemek zorundayim. Tam680tl sebep ne peki devletimizin keyfi. bu yurtlardakide ayri bi durumda ne kadar para koparsak kardir diyor. yazin calisip okul zamabida yurtlara dokuyoruz paramizi haram zikkim olsum

arasiniflar neden magdur

arasiniflar neden magdur oluyor. yurduma basvuru bugun son eger kyk cikarsa kalmadigin ayi ve yurt odemesininin %10'unu odemek zorundayim. Tam680tl sebep ne peki devletimizin keyfi. bu yurtlardakide ayri bi durumda be kadar para koparsak kardir diyor. yazin calisip okul zamabida yurtlara dokuyoruz paramizi haram zikkim olsum

YETER BEE KAÇ GUNDUR

YETER BEE KAÇ GUNDUR BEKLİYORUZ BÖYLE REZİLLİK OLMAZ SEN UNİVERSİTE SINAVINI 1 HAFTADA AÇIKLA YURDU KAYIT GUNÜNE KADAR BEKLET
OLCAK İŞ DEGİL BEE....

açıklayın artıkk!!!!

kayıt için git tekrar dön. yurt için git tekrar dön. kpss için tekrar memlekete dön. sonra da kurban bayramı falan... biz şimdi ne yapalımm ... açıklansa hemen ne olacak yani kaç gündür bilgisayar başında adalet mi bu yaaa.. lütfen biraz rahatınızı değil bizide düşünün..

Kimsenin taktığı yok bizi ben

Kimsenin taktığı yok bizi ben yurt çıkmazsa üniveriteye gidemeyeceğim açıklayın artıkk lutfen boşu boşuna bekletmeyin insanları.

İnsan başvurusunun sonucuna

İnsan başvurusunun sonucuna göre başka yurt arayacak veya ucuz kiralık ev bakacak.Sizin sorumsuzluğunuz yüzünden ne yurtlarda boş yer nede ucuza ev kaldı yazıklar olsun size.Bilgisayardan yapılan bir işlem taş çatlasın bir kaç gününüzü alır bu nasıl bir zihniyettir ki bu kadar uzun süredir bekletiyorsunuz yeter artık

BURASI TÜRKİYE..

Seçim olsa televizyonlar avaz avaz bağırır anında haberlere çıkar elle sayılır hepsi bir günde biter ! Burası Türkiye arkadaş burada herkes işine geliyorsa erkenden bir şeyler yapar sizin durumunuz umurlarında mı sanıyorsunuz ? sonrada siz bizim geleceğimizsiniz yemişim sizin kurduğunuz geleceği ben.

...

biz bunları seçelim sonra böyle yapsinlar .. erdoğan yediklerin boğazında kalacak inşalh

allah aşkına yapmayın bizi madur etmeyin

pazartesi gunu kayıdım var ve ben devlet yurdunun acıklanmasını beklemek zorunda oldugumdan hala yer ayarlayamadım.
allah aşkına yapmayın ya. namazda dua edıyorum artık hemen acıklansında insallah ona gore kalıcak yer bulayım acıkta kalmayayım diye...
yapmayın ya valla yapmayın...
zaten tekirdag gıbı bır yerde kız basıma ne yapıcam dıye dusunuyorum bırde devlet yuklenmesın.
allah aşkına ya..

Haklısınız ALLAH yardımcınız

Haklısınız ALLAH yardımcınız olsun.gençlerimize bu muameleyi reva görenlere yazıklar olsun.insan da vicdan olur ama nerde..

yav yeter allah askına

yav yeter allah askına sızın yuzunuzden sabah aksam su sıtenın basında beklıyorum lanet olsun yaaa

kyk

yeterrrrrrrrrrrrrr

Kyk Yetkililerine;

1 HAFTA İÇERİSİNDE 1,5 MİLYON ADAYIN SONUCU AÇIKLANABİLİRKEN, 3 HAFTA İÇERİSİNDE YURT SONUCU BEKLEMEK ÜZÜCÜ, KYK YETKİLİLERİ BUNLARI OKUYORSA, SÜREYİ KISALTAMIYORSANIZ BİLE AÇIKLANACAK TARİHİ BELİRLEMENİZ GEREKİRDİ.

yurt yurt yurt !!

bu ne ya açıklayın artık .

kyk

Buradan tüm kyk yetkililerine slm yolluyorum yazıktır.

yurt

Yeter artık..herdakika açıklanmşmı diye bakmktan bıktım. .ona göre yer yurt ayarlicaz dimi yani..bi an önce açıklansın artık! !!!

yurtttt

Son güne kadar bekleyip bizi böle habersiz bırakmalarındaki amaç ne? uzağa giden arkdaşlar var üni ye kayda gidip tekrar yurt kaydınamı gidecekler nasıl yapacaklar bunları hüç düşünen yok.. saolsunlar çok iyi sözler iştiyorlar. bıktım artık beklemekten biran önce acıklansında bizde ona göre başımızın çaresine bakalım. yeter yaa..

yurt sonucu

su sonucları acıklayın artık kardesimde bende ailemde uyku uyuyamıyo yurt olacak mı olmazsa ne yapacam dıye acıklayın lutfen artık

yurt

bu nasıl bişey yaw ne zamandan beri beklıyoruz 4 gun sonra gidecem kalacak yer ayarlayamadım hala bu devlet sorumsuzları yüzünden..yazık yaw yazık herşeyde bi rezillik..

yurt

ya lütfen açıklıyın artıl ne olur...............

yeterrrrrr

her gun her saat şu siteye bakmaktan bıktım artık kaç bin kişi şu allahın cezası kararı bekliyo tamam anlıyorum yoğun talep var ama bu kadarda olmaz hayır yurt cıkmayan kardeşlerin gidimeyeni var yurt cıkmasa bile özel yurtta kayıt olcak arkadaşlar var ya oyurtlar dolarsa millet napıcak işte türkiyedeki üniversite öğrencilerinin %10 u bu olaylar yüzünden daha ünüversiteye başlamadan okulu bırakmak zorunda kalıyo yazık günah degilmi o kardeşlerimize illa açıklanana kadar insanları korkuylamı yaşatıcaksınız çıkıcakmı çıkmıcakmı diye yazık vallahi YAZIKKKKKKKK.....

ya lütfen açıklansın

yeter artık lutfen acıklasın bı cok arkadasım ve bn bıle ona göre üniversteye gtcez uzatmayın artık su süreyi

Cok haklısın. Helal olsun

Cok haklısın. Helal olsun kardeş!

Siyaset yerine iş yapsınlar

Bu devlet siyaset yerine iş yapsa dha iyi olacak dha yurt acıklanmadı ne zamn kredi burs başvurusu yapacağız yazık.!

reillik

Ne rezilliktir bu ya ,ne hakkınız var zihnimizi yormaya,bizi sıkıntıya sokmaya ? Açıklayın artık şu sonuçları

Sonuçlar açıklandıktan kaç

Sonuçlar açıklandıktan kaç gün sonra kayıt yaptırmamız gerekiyor? Başka birisi vekaleten yerimize kayıt yaptırabilir mi?

ya yetti be. 1 gün kalamı

ya yetti be. 1 gün kalamı açıklayacaklar resmen alay ediyorlar. Allah belasını versin önümüze set çekenlerin, zaten zar zor okuyacağız bir de yurt sorunu çıkartıyorlar
bu kadar zor mu bir sonucu açıklamak, kahrolsun bizi madur edenler

kredi burs başvuruları

İyi günler kredi burs başvuruları ne zaman başlayacak . bazıları başlayıp bittiğini bile söylüyor.

hayır daha başlamadı büyük

hayır daha başlamadı büyük ihtimalle okula kayıt yaptırdıktan sonra başlıycak

2014-2015 kredi burs

2014-2015 kredi burs başvuruları henüz başlamadı

Çok ilginç...

Kayıt günü gelip çattı. Nice insanlar var yurt çıkarsa gidebilecek durumda, kyk ise o insanları iki arada bi derece bırakmaması gerekirken onlara bilet aldırma külfetinde bulunup onları ildışına gitmeye mecbur kılıp yurt çıkmaması halinde biletininde planınında altüst olmasını sağlıyor...!! Hayret içindeyim. Yazık...!!!

Ne demek bir sey degismeyecek ?

Yurt sonuçlarına göre insanlar kendilerine ev yada özel yurt bakıcaklar ne kadar erken o kadar iyi tabiki.

Türkçe

Yurdu boşver kardeş. Bu Türkçeyle üniversiteyi kazandığına şükret

yurt

Koptum şuan ya :) inşallah açıklanır. Ne diyelim

kyk

sizin sisteminizinde,yurdunuzunda,okulunuzunda,...........bi .. beceremiyorsunuz okul başvurusu için gittikten sonra birde yurt için mi gidecez,yurt çıkmazsa birde ev bulmak için mi uğraşacaz yeter artk be

hafta sonu açıklanır mı

Bu hafta sonu açıklanır mı??? Okul kaydından hemen sonra yurt kaydı yapsak güzel olurdu kalacak yer belli olmayınca insan stres oluyor

karar verelim

Sayın yetkililer bir an önce sonuçları açıklayın ne yapacağımıza karar verelim yurt çıkmazsa ve özel yurtlarda dolarsa ben nerde kalacagim? Aciklamaniz erken olsun da bari kendi imkanlarimizi kullanalım.

Beklemesini bilmek gerek

Sabır arkadaslar şu anda açıklansada kayıt günü açıklansada birşey değişmeyecek.

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Son yorumlar